Sterownik LPG/CNG – do silników z bezpośrednim wtryskiem: STAG 400 DPI

STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

STAG 400 DPI doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.

Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o nowoczesną technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Wszystko to sprawia, że jest to sterownik doskonale współpracujący z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne. STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

Zalety instalacji STAG 400 DPI

  • precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny.
  • utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  • innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  • automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  • schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  • zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  • niezwykła precyzja autokalibracji.
  • wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  • rozbudowany system autodiagnozy.
  • zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  • mapa graficzna 3D.
  • obsługa dotrysków.
  • odczytywanie korekcji ECU.
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  • przejrzysty program do kalibracji.

Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

  1. ISO-15765
  2. ISO-14230
  3. ISO-9141

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi około 0,5l na cylinder / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.

 

Tabela spalania dla wybranych kodów silnika obsługiwanych przez STAG 400 DPI.

Pojazd Pojemność Kod silnika PB/100km LPG/100km
Mazda CX7 2,3 L3 3,5-4 9-9,5
VW Passat 2 BVY 2,6 7,8
VW Passat 2 BPY 2 7,2
VW Golf 1,4 CAXA 1,8 7,2
VW Tiguan 1,4 CAXA 2,5 8,2
Toyota Avensis 2 1AZ-FSE 2,5-2,9 10-10,5
Opel Insignia 2 A20NHT 1,5-2,5 9,5-11
Hyundai ix35 1,6 G4FD 2,2 9,05
Captiva 3 HFV6 2,5 13
Skoda Octavia 2 BWA 2 10
VW Passat 2 BWA 2,5-3 9
Skoda Octavia 1,8 CDAA 2,8 7,5
Mazda 6 2 LF3F 3 10
Audi A6 2,8 BDH 3 9,5
Audi Q7 3,6 BHK 3 13
Opel insignia 2 NHT 1,5 9
Ford Focus 2 Duratec-HE (2.0) 1,6 – 2 8 – 9
Kia Sportage 2,4 G4KJ 2,6 – 3 8,1 – 8,5
Hyundai i40 2 G4NC 3 9,5
Chevrolet Captive 3,6 LF1 2,5 – 3,5 13
Ford Focus 1,6 JQDA 2 8
Infiniti QX56/QX80 5,6 VK56VD 3,1 13
Nissan Patrol 5,6 VK56VD 3 17

 

Szybki kontakt.

autoserwis-autogazAuto serwis, auto gaz
500 508 708

stacja-myjniaStacja paliw, myjnia
(25) 792 20 67

kruszywa-transportKruszywa, usługi transportowe
502 501 300