STAG-4 plus
KOMPAKTOWY
Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Plus.
Powstał na bazie sprawdzonego układu STAG-300 Plus. Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie z dodatkową mapą graficzną 3D, umożliwiającą precyzyjną regulację wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika.
Urządzenie posiada opcję dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych. Rozszerzenie oprogramowania sterownika o dodatkowe funkcje precyzyjnego dawkowania wtrysku gazu sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-4 Plus, spełniają normy emisji spalin Euro 5.
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 4, w tym: system dolotowy bez przepustnicy Valvetronic (stosowany np. w BMW), turbo, sekwencyjny i półsekwencyjny wtrysk benzyny oraz full group. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-4 Plus współpracuje z programem AcGasSynchro.
Zaawansowana technologia wykonania wyrobu jest gwarancją niezawodności STAG-4 Plus.
Budowa
- Aluminiowa, bryzgoszczelna, odporna na zachlapanie
- Wbudowany sekwencyjny emulator wtrysku benzyny
Funkcje użytkowe
- Utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika: moc, moment obrotowy na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną
- Automatyczne przejście na zasilanie gazowe
- Niezauważalny moment przełączania na zasilanie gazowe
- Automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu
- Spełnione wymagania normy emisji spalin Euro 5
- Precyzyjne dawkowanie gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika
- Umożliwienie pracy na gazie w całym zakresie obciążeń silnika
- Przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.
Funkcje sterownika
- Korekcja ciśnienia reduktora przy cut-off
- Podgrzewanie wtryskiwaczy przy temperaturze reduktora ≤ 10 °C
- Kontrola podgrzewania wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowane pojawianie się błędu ECU silnika -„check engine”)
- Możliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu
- Rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (HANA 2000) i czujników temperatury gazu (REG, RAIL, SL)
- Dodatkowy sygnał dźwiękowy, informujący o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym
- Możliwość ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.
Montaż i regulacja
- Intuicyjny sposób kalibracji sterownika
- Dobór składu mieszanki na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny
- Automatyczne korekcje temperatury i ciśnienia gazu
- Możliwość użycia sterownika przy zasilaniu LPG lub CNG
- Udoskonalona współpraca z systemami zasilania paliwem (sekwencja, full group i półsekwencja)
- Współpraca ze wszystkimi reduktorami i wtryskiwaczami gazu
- Nowe algorytmy pracy na CNG
- Złącza wtryskiwaczy gazowych kompatybilne z większością listew dostępnych na rynku.
Funkcje oprogramowania
- Mapa graficzna 3D – korekcja od obrotów silnika: wizualizacja graficzna i cyfrowa
- Dokładny podgląd parametrów pracy na oscyloskopie
- Ustawianie progów odcinania dotrysków
- Możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych
- Filtr sygnałów obrotów silnika
- Typ silnika standard i turbo
- Opcja „Typ sterowania wtrysku” – pozwalająca na zastosowanie wtryskiwaczy typu np. Valtek 3 ohm w silnikach ze sterowaniem full group
- Zubożanie Mazda.
- Możliwość ręcznej korekty parametrów pracy
- Dodatkowa korekcja wtryskiwaczy gazowych.
Gwarancja 3 lata – 2 lata od daty montażu, nie dłużej niż 3 lata od daty produkcji.
rocznik samochodu | liczba cylindrów | STAG-4 PLUS |
---|---|---|
1990 i starsze | 3 i 4 | zalecany |
1991-2002 | 3 i 4 | zalecany |
2003 i nowsze | 3 i 4 | rekomendowany STAG-300 premium |
Auto gaz
Szybki kontakt.
Auto serwis, auto gaz
500 508 708
Stacja paliw, myjnia
(25) 792 20 67
Kruszywa, usługi transportowe
502 501 300